№
|
Үткәреү ваҡыты
|
Тема
|
Маҡсат
|
Яуапоы педагог
|
1.
|
Сентябрь
|
Педагогтарҙың ФДББС – ын тормошҡа ашырыуға әҙерлектәре (үҙ баһалары буйынса)
|
Анкетирование үткәреү
|
Өлкән тәрбиәсе Й.С.Кәримова
|
2.
|
Октябрь
|
1.ФДББС – ы структураһы һәм йөкмәткеһе
2.“Балаларҙың бәйләнешле телмәрен үҫтереүҙә мнемотехника алымы
|
Йәш белгесәрҙе ФДББС менән таныштырыу
Бәйләнешле телмәр үҫтереүҙә мнемотехника алымы менән таныштырыу
|
Тәрбиәсе З.Ғ.Ҡәйепҡолова
Өлкән тәрбиәсе Й.С.Кәримова
|
3.
|
Ноябрь
|
Белем биреүҙә комплекслы – тематик планлаштырыу принцибы
|
Комплекслы – тематик план моделе әҙерләү
|
Өлкән тәрбиәсе
Тәрбиәселәр
|
4.
|
Декабрь
|
Танып белеү һәм телмәр үҫтереү өлкәләре йөкмәткеһе. Балалар эшмәкәрлеге төрҙәре
|
- белем биреү өлкәләренең бурыстары һәм йөкмәткеһе;
- эш формалары, ҡасан һәм ҡайһы режим моменттарында өлкәләр йөкмәткеһе тормошҡа ашырыла ;
- ниндәй методик әҙәбиәт ҡулланырға мөмкин?;
- теге әйки был өлкә ниндәй өлкәләр менән интеграцияға инә ала?;
- ФДББС – ның тормошҡа ашырылыуы педагог өсөн дөйөм алғанда һәм бирелгән өлкәне үҙләштергәндә ниндәй яңылыҡ асылды?
|
Өлкән тәрбиәсе
|
5.
|
Ғинуар
|
Социаль – коммуникатив һәм художестволы – эстетик үҫеш өлкәләре йөкмәткеһе һәм уларҙа балалар эшмәкәрлеге төрҙәре
|
6.
|
Февраль
|
“Бергә уйнайбыҙ”- уйын эшмәкәрлеге
|
Белем биреү бурыстарын тормошҡа ашырыу маҡсатында өлкәндәр һәм блаларҙың бергә эшмәкәрлеген планлаштырыу (коучинг)
|
Өлкән тәрбиәсе
|
7.
|
Март
|
Мәктәпкәсә йәштәге балаларға белем биреү буйынса маҡсатлы ориентирҙар
|
Балалар баҡсаһының белем биреү программһын үҙләшетереү буйынса 7 йәшлек баланың социаль пртреты
(башланғыс синыф уҡытыусылары менән методик берекмә эше)
|
Өлкән тәрбиәсе
Башланғыс синыфтар буйынса завуч
|
8.
|
Апрель
|
Белем биреү өлкәләре буйынса предметлы үҫеш мөхите булдырыу
|
Мөхитте байытыу проекттары әҙерләү
|
Балалар баҡсаһы мөдире
Өлкән тәрбиәсе
Тәрбиәселәр
|
9.
|
Май
|
ФДББС – н тормошҡа ашырыу буйынса эштәргә анализ. Яңы уҡыу йылына перспектива.
|
Семинарҙарға һығымта яһау
|
Балалар бҡсаһы мөдире
Өлкән тәбиәсе
|